2 cze 2016

Alicja po drugiej stronie lustra


               

Witam po mojej przerwie! Myślę że wynika ona z tego, że jestem początkującą blogerką, i jeszcze nie przyzwyczaiłam się do harmonogramu. Znalazłam jednak nowe źródło ciekawych, Disney'owych informacji, więc będę mogła Wam dostarczać jeszcze więcej informacji z bajkowego świata! Teraz jednak czas na świeżą dawkę informacji o filmie który od paru dni jest już w kinach. Zapraszam!
Światowa premiera ,,Alicji po drugiej stronie lustra" odbyła się 25 maja br., a w Polsce dzień potem, czyli 26 maja 2016r. 

Alicja powraca do Krainy Czarów, by razem z przyjaciółmi powstrzymać złego Władcę Czasu i przywrócić porządek w magicznym świecie.

Zdjęcia z filmu:




I zdjęcia promocyjne: 





Podobają wam się? Oglądaliście już film, a może dopiero obejrzycie?





3 komentarze:

  1. nie oglądałam filmu raczej mnie jakoś nie zaciekawił :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Film mnie nie zaciekawil, wiec raczej się na niego do kina nie wybiore. Nie do końca podobaja mi się przygody Alicji

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ten film trochę przestraszył bo ma straszne postacie

    OdpowiedzUsuń