21 cze 2016

Przekąski z bohaterami Disneya! #2


Niecałe 2 tygodnie temu na blogu ukazał się post, w którym przedstawiłam Wam przepisy na dania, które nawiązują do postaci Disneya. Dzisiaj przygotowałam kolejną dawkę filmików z tutorialami. Jesteście ciekawi? Zapraszam!

Pierwszym przepisem jest babeczka z nowego filmu - ,,Gdzie jest Dory?"! Powinna się idealnie sprawdzić na przyjęciach.



Jest tu jakiś fan Zwierzogrodu? Jeśli tak, ,,lizaczki" w kształcie łapek na pewno przypadną Wam do gustu! ;) 



Może domowe nachosy? Zawsze jemy je w kinach, a teraz możecie zrobić je w domu dodając tylko to, co lubicie! Jeśli będą imitowały głowę Mikiego, tym bardziej wyjdą niezwykle!




A ile osób z Was znało bardzo prosty sposób na domowe lody? Teraz możecie przygotować takie z Olafem, są przeurocze!




I na koniec coś, co wbrew pozorom może być bardzo dobre. Pizzerka z brokułami! Spróbujecie jej razem z Odrazą? ;) 




Ja na pewno w wolnej chwili wykorzystam przepisy. A Wam się podobają? ;)



                                                   

5 komentarzy:

  1. Przekąski wyglądają dość smacznie. Oglądałam te filmiki i znając życie coś zrobie. Fajny post <4

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie te przepisy są świetne i można je przyrządzić samemu w cale nie trudny sposób!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam oka da a te przekąski z nim to coś fajnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam oka da a te przekąski z nim to coś fajnego

    OdpowiedzUsuń