6 lip 2016

Muppety


Muppety to film, który z pewnością każdy pamięta. Zielona żaba, świnka.. Chcecie przypomnieć sobie kto był kim, jak wszystko się toczyło? Zapraszam! 


Opis                                                                                                                           

Muppety - nazwa zawzięta z połączenia marionette, czyli marionetka, oraz puppet, czyli lalka. Postacie zostały stworzone przez Jima Hensona. Muppety sławne są na całym świecie. The Walt Disney Company posiada do nich prawa autorskie od 2004 roku. 


Owe postacie pierwszy raz wystąpiły w telewizji w 1969 roku w programie który na pewno każdy pamięta, mianowicie Ulica Sezamkowa. W kinach natomiast pierwszy raz się ukazały 1979 roku, w filmie Wielka Wyprawa Muppetów. 

Postacie                                                                                                                      




Kermit Żaba                             
Panna Piggy                              


           Gonzo                                          











                                                       Walter                                          











                                                                                                                                                                                                  Miś Fazi                                        


Beaker                                                

Orzeł Sam                                        


Macie ulubionego bohatera? Co sądziliście/sądzicie o filmie?

Przez 10 dni nie będą pojawiać się posty ze względu na mój wyjazd.




5 komentarzy:

  1. Film jest niezwykły! To komedia ale jednocześnie taka bajka dla każdego. Uwielbiam postacie z niego. najbardziej uwielbiam Kermita! To mój ulubieniec. Panna Piggy też jest moja ulubienicą, ale jednak żaba wygrywa z świnką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ogladalam tego filmu, jakoś nie byłam bim za bardzo zainteresowana. Co do postu bardzo ni się podoba, lecz moim zdaniem powinnaś więcej w nin opisać.

    Ps: JEDBAK MAM INTERNET!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Muppety! Oglądałam wszystkie filmy z nimi związane. Moją ulubioną postacią jest Świnka Piggy i Zwierzak.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie Piggy wygrywa wszystko! Genialny post, Muppety to jeden z najlepszych filmów :)
    http://disney-ourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście nie przepadam za tym filmem ale post świetny

    OdpowiedzUsuń