4 sie 2016

[DISNEY XD] Kornisz i Fistach


Kornisz i Fistach to serial animowany Disneya który cieszy się dość dużą popularnością. Przygody ogórka i fistaszka które uczą jak być oryginalnym i cieszyć się nawet małymi rzeczami. Jesteście chętni aby przeczytać więcej o serialu? Zapraszam!


Kornisz i Fistach - Serial opowiada o perypetiach dwójki przyjaciół – Kornisza i Fistacha, którzy codziennie przeżywają niesamowite przygody, pokazując w zaskakujący sposób , jak być najbardziej oryginalnym z oryginalnych oraz jak cieszyć się nawet najmniejszym zwycięstwem.


Każdy odcinek trwa około 20 minut więc idealnie może umilić nam chwilę wolnego czasu. Wszystkie zapowiedzi znajdziemy w TEJ playliście. 

ZDJĘCIA






Oglądaliście już serial? A może post Was do tego zachęcił?

5 komentarzy:

  1. Ten post zachęcił mnie do oglàdanie lecz niestety nie mam Disney Chanel Ale może znajdę serial na Youtube. A te postacie są fascynujące

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja młodsza siostra uwielbia ten serial :) Ja go oglądałam,ale zbytnio nie przypadł mi do gustu :)
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam tego serialu i jak naraxie nie mam takiego zamiaru. Post bardzo przypadku mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. obejrzałam kiedyś 1 odcinek ale nie przypadł mi do gustu :P Jednak post jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń