25 sie 2016

Back to school z Disneyem!



Już za pare dni koniec wakacji, i zaczyna się szkoła. Na pewno wiele z Was jest już przygotowanych. Postanowiłam jednak pokazać Wam gdzie kupić wszystkie potrzebne rzeczy do szkoły z ulubionymi bohaterami - plecaki i przybory! Zapraszam do rozwinięcia.


PLECAK

Coś, co przychodzi chyba na pierwszą myśl o szkole. Znalazłam fenomenalny plecak z Myszką Miki, pojemny, praktyczny. Znaleźć go możecie TU, a ujrzeć na poniższym zdjęciu. Cena to 99,99zł.


Jeśli preferujecie jednak szkolne torby, to mam dwie propozycje. Pierwsza jest dla młodszych osób, ponieważ młodzieżowych toreb nie udało mi się znaleźć. Są to torby TEGO TYPU.


Jeśli jednak należycie do grona starszych osób, również znalazłam sposób. Otóż za pośrednictwem TEGO LINKU możecie stworzyć własną torbę. Wybieracie grafikę, dopasowujecie rozmiar (jeśli macie z tym problem, zawsze służę pomocą!), i przyjdzie do Was wasza unikalna torba szkolna! Przykładowa grafika wygląda TAK i możecie jej użyć na swojej torbie. Proste, prawda? A co mało, torba jest bardzo wytrzymała i zawiera kieszonki i przegródki. Idealna do szkoły!

TORBY SPORTOWE, WORKI

Lekcja WF-u każdego obowiązuje, a co za tym idzie - potrzebujemy stroju. W taki na pewno każdy się zaopatrzył. Ale gdzie go trzymać? Tym razem znowu mam dwie propozycje. Jeśli potrzebujecie nieco więcej rzeczy, polecam kupno torby sportowej, na przykład z Violetty. Moim zdaniem jest bardzo ładna, jeśli chodzi o grafikę. Zakupić ją możecie TU w cenie 69.00zł.


Jeśli jednak nie potrzebujecie wielkiej torby, oraz zbędnego wydatku, przygotowałam różne worki sportowe. Są niewielkie, wygodne i pojemne. Wzory są przeróżne, każdy znajdzie coś dla siebie. Moje propozycje to (KLIKNIJ) worek z motywem Star Warsów, albo (KLIKNIJ) Violettą. 

PRZYBORY SZKOLNE

Coś podstawowego, oczywiście! Tego typu rzeczy raczej nie zamawia się przez internet. Krótko polecę poszukać Disney'owskich przyborów w sklepach takich jak Empik, Biedronka albo sklepy papiernicze. Znajdziecie tam wszystkie rzeczy typu piórniki, teczki, zeszyty, długopisy, kredki.



Podobał Wam się post? Chcielibyście drugą część z ubraniami? ;)

3 komentarze:

  1. Fajny, bardzo ciekawy post. Ja nie jestem fanką noszenia rzeczy związanych z jakimś serialem dlatego owych rzeczy nie zakupię, jednak mam nadzieję, ze ktos skorzysta z twoich popozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak z Myszka Miki jest wspaniały jednak nieco za drogi ponieważ to prawie 100 zł. A ja i tak mam już plecak. Wszystkie rzeczy z Violettą są niesamowite a najbardziej ta torba sportowa jednak jestem w gimnazjum a takie rzcezy raczej nie są odpowiednie ;) Jesli chodzi o przybory to jak najbardziej Myszka Miki może byc jedyną opcją :D Ale i tak post jest bardzo fajny i może się przydać wielu osobom chcialabym ujrzeć kolejną jego częsc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się ten plecak z Myszką Mickey! Kupiłabym, ale nie potrzebuję. Ostatnio za to zakupiłam genialną torbę z podobizną disneyowskiej myszki w Sinsay - teraz wszędzie z nią chodzę! ;] KRAINADISNEYA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń