13 sie 2016

Sekrety serialu Soy Luna!


Kiedy mogą jeździć na wrotkach? Jak wygląda całowanie na planie? Czego lubią słuchać? W tym poście dowiecie się nieco ciekawostek o Ruggero Pasquarelli i Karol Sevilli. Zapraszam!


1. Co lubicie jeść?

Karol: Uwielbiam kotlety królewskie!
Ruggero: Pochodzę z Włoch, więc dałbym się pokroić za spaghetti bolonese. W moim wykonaniu jest wspaniałe. Jestem prawdziwym mistrzem kuchni! Gdybym nie był aktorem, pewnie zatrudniłbym się w dobrej restauracji!
Karol: Och, jesteś taki niesamowicie skromny, ha ha ha!


2. Karol, byłaś fanką serialu Violetta?

Karol: Nie, Violetta w Meksyku nie miała zbyt wielu fanów. Obejrzałam ją dopiero, kiedy dostałam rolę w Soy Luna. Bardzo mi się spodobała. Teraz już wiem, dlaczego Martina, Jorge i Ruggero są tak popularni na całym świecie. Cieszę się, że mogłam ich poznać!

3.  Jakiej muzyki słuchacie? Które piosenki lubicie?

Karol: Podoba mi się ostatnia płyta Seleny Gomez. Jest po prostu niesamowita!
Ruggero: Can't stop the feeling! Justin Timberlake'a oraz Cake by the Ocean zespołu DNCE to w tej chwili moje ulubione kawałki. 

4. Karol, czy łatwo jest Ci jednocześnie uczyć się i pracować?

Karol: Nie będę ukrywała, że to trudne. Nawet bardzo. Podczas lekcji muszę być przez cały czas skoncentrowana, ale podczas zdjęć również. Nie mam chwili, by odsapnąć. Rano jadę na plan i pracuję przez kilka godzin, do zeszytów siadam po południu albo nawet wieczorem. Bywam zmęczona, ale rodzina przez cały czas mnie wspiera. Rozumiem zresztą, jak ważna jest w dzisiejszych czasach wiedza!

5. Czy w wolnych chwilach też jeździcie na wrotkach?

Karol: Nie, kontrakt nam tego zakazuje. Poważnie! Po prostu istnieje zbyt duże ryzyko, że coś sobie zrobimy i trzeba będzie przerwać zdjęcia!



6. Ruggero, czy pracujesz już nad albumem ze swoimi piosenkami?

Ruggero: Na razie nagrywam pojedyncze piosenki. Nie ukrywam, że chciałbym kiedyś wydać płytę, ale półki co... nic więcej nie mogę powiedzieć. (mruga okiem).

7. Czy planujecie kolejną trasę koncertową podobną do Violetta Live?

Karol: Fajnie by było! Chciałabym występować na scenie i zwiedzać przy okazji świat. Moglibyśmy w ten sposób podziękować fanom za to, że nas wspierają!
Ruggero: Ja też jestem za. Razem z obsadą Violetty byliśmy w wielu krajach i wszędzie spotykaliśmy się z niesamowitym przyjęciem. Sprawiliśmy ludziom mnóstwo frajdy i fajnie byłoby to potwórzyć... 

8. Ruggero, a co Twoja ukochana Candelaria sądzi o tym, że całujesz się na planie?

Ruggero: (głośno się śmieje) Jest dla mnie wyrozumiała. Wie, że to tylko praca. Choć powiedzmy sobie szczerze - dziewczyny bywają nieco zazdrosne. Candelaria też taka jest. Nic jednak nie mówi.
Karol: Niczego złego nie robimy. Mimo to zapytałam się Cande, czy mogę całować się z jej chłopakiem na planie. Zgodziła się, więc chyba problemu nie ma.

9. Za co tak bardzo się lubicie?

Karol: Ruggero jest świetnym aktorem i zawsze chętnie mi pomaga. Do tego jest niesamowicie zabawny. Bez przerwy robi głupie miny, śmieje się, czasami nawet śpiewa i tańczy. Bardzo mi się to podoba!
Ruggero: Karol ma niesamowity uśmiech. Przy niej zawsze mam dobry humor. Nie wiem, jak ona to robi. Czysta magia!


Podoba Wam się wywiad?




4 komentarze:

  1. Wywiad jest naprawdę świetny. Dzięki niemu wiele się dowiedziałam o serialu Soy Luna oraz pracy na planie. Najśmieszniejszy byl moment kiedy Karol powiedziała, iz Cande się zgodziła na całowanie z jej chłopakiem na planie. Fajny pomysł na wspi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne . Tylko szkoda że w wolnych chwilach nie mogą jeździć na wrotkach

    OdpowiedzUsuń