27 lip 2016

[SOY LUNA] - Zaprojektuj własne wrotki!

             

Wrotkarstwo to niezwykły sport, i wcale nie tak łatwo się do niego zabrać. Dużo osób ma problem z wyborem wrotek, nie wiedząc jakie będą najlepsze.. Otóż dzięki pewnej aplikacji stworzenie własnych wrotek jest możliwe! Zapraszam do rozwinięcia.

INFORMACJA: Z tego co widziałam nie wykazujecie zainteresowania konkursu z plecakiem. A cieszy mnie ten fakt, ponieważ widzę, że mam nieco starszych czytelników ;) Cofnęłam go, teraz możecie czekać na kolejny konkurs, którego jednak nie mogę zdradzić :)

Aplikacja, w której możemy wykreować własne, unikalne wrotki to ,,Crea tu patin", czyli w tłumaczeniu ,,Zaprojektuj swoje wrotki". Znajduje się ona tu.


Projektowanie rozpoczynamy od wyboru wzoru (czyli koloru). Jak domyślić się można, wszystkie dostępne szablony są takie, jak u bohaterów z serialu. Następnie wybieramy ,,zakładkę" do buta. Potem decydujemy, jakiego koloru będą sznurówki, kółka, i dobieramy dekorację, np gwiazdki. 
Klikamy ,,Continuar"

W tym kroku projektujemy szatę graficzną dla wrotek: wybieramy tło i naklejkę, która ma się znaleść obok zdjęcia. Po stworzeniu możemy kliknąć ,,Descargar" aby pobrać zdjęcie naszych wrotek, ,,Imprimir" aby je wydrukować, albo ,,Galeria" aby obejrzeć prace innych osób.


Stworzyliście już własne wrotki?


                                     

6 komentarzy:

  1. Świetny post. Jakiś czas temu projektowalam swoje wrotki na owej stronie. Jedynym minusem jest to, iz nie da się takowych wrotek później kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że coś takiego stworzyli. Już zaprojektowałam swoje wrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ;) jednak ja nie zaprojektuje swoich wrotek :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam ten serial. Ja już zaprojektowałam swoje wrotki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się serial "Soy Luna" i chciałabym mieć własne wrotki,ale ten pomysł przełożyłam na następny rok!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ta stronka się nazywa do projektowania?

    OdpowiedzUsuń