20 sie 2016

Disney Ride! #1 Wrotki


Oto pierwszy post z serii ,,Disney Ride"! Dowiecie się w niej wszystkiego, o czym powinien wiedzieć każdy wrotkomaniak. Dzisiejszy post poświęcony jest doborem odpowiednich wrotek i przedstawieniu sklepów z wrotkami. Zapraszam!


Od czego zacząć?

Wrotek w internecie jest pełno, ale nie wiemy które wybrać. Moim zdaniem godne polecenia są wrotki ze sklepu SkatePro. Wrotki są wykonane bardzo solidnie, są szerokie ale mimo to dobre na dobierany rozmiar, kółka są idealnie dobrane dla osoby początkującej. Model jest bardzo wygodny, nie brudzi się, nic się nie niszczy. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Cena jest odpowiednia - jak na wrotki. Polecam więc zebrać pieniądze, i wybrać wrotki właśnie na tej stronie.

Zamówione? Co teraz?

Jeśli jesteście na blogu dłużej to na pewno mieliście okazje przeczytać recenzję Poradnika Wrotkarki. Jego zakup może Wam na prawdę pomóc - dowiecie się jakie kółka dobrać do wrotek, jak sprawdzać ich stan, co zabrać na wyprawę wrotkarską, poczytać o rekordach. Cóż, na prawdę warto. Teraz przejdę to części posta, w której zobaczycie już tylko małą prezentacje wrotek.




Macie już swoje wrotki? Jak myślicie, o czym będzie następny Disney Ride? ;)


4 komentarze:

  1. Nie mam wrotek i raczej nie mam zamiaru kupić ale post jest ciekawy ;) myślę że może o jeździe na rowerze? deskorolce?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie posiadam wrotek, lecz jezdzulam na torze wrotkarskim na wypożyczonym sprzęcie. Niestety niezbyt mi się to spodobało i zdecydowanie wole rolki. Świetny post, czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje jeszcze nie doszły, ale do wujka z Anglii. Nie znalazłam na polskich stronach moich wymarzonych i tak to wygląda. Do moih łapek wpadną w październiku/listopadzie. Tyle czekania ;c

    Ps zamówione wrotki to powerslide pop art blondie

    OdpowiedzUsuń