3 sie 2016

Przybory szkolne Disneya w Biedronce!


Jako że połowa wakacji już za nami, najwyższa pora aby zacząć zaopatrywać się w przybory szkolne. Od 1 sierpnia w Biedronce znajdziemy masę artykułów z bohaterami Disneya! Zapraszam do rozwinięcia..


Promocja przyborów szkolnych trwa od 1 do 14 sierpnia. Znajdziemy między innymi - kolorowe zeszyty, długopisy, podkładki, pojemniczki na artykuły do pisania, naklejki na zeszyty, bloki techniczne. Każdy znajdzie coś dla siebie, i coś co na pewno przyda mu się do szkoły. Pamiętajcie aby zdążyć przed końcem promocji!



A oto co ja kupiłam do szkoły (chociaż planuję dokupić jeszcze pare rzeczy):


A wy uzupełniliście już wyprawkę? :)


5 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy kupiłaś.jutro idę do biedronki i będę polować na rzeczy z Soy luny.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie byłam w biedronce i napewno nie tam bd się zaopatrywać w rzeczy do szkoły. Mimo, iz re bardzo mi się podobają, są według mnie za bardzo dziecinne, dlatego ich nie zakupie. Post bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nagrodę z Dory! Dziś dostałam paczkę i już zjadłam jej zawartość xD Pycha! ^^

    Muszę wybrać się wreszcie do tej Biedronki i coś sobie kupić z tych genialnych gadżetów *.* Może pudełeczko na długopisy, bo się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczy które sobie zakupiłaś w biedronce są świetne ;) Bardzo podoba mi się ta teczka oraz zeszyt w pieski. Być może zakupię sobie coś z biedronki ale niestety niektóre rzeczy jestem już za duża xD Lecz świetnie byłoby jeszcze mieść zeszyty czy inne rzeczy z Violettą :) Szkoda tylko że tych rzeczy jest już coraz mniej a zastępują je przybory z Soy Luną :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam książki,ale takie teczki,zeszyty i inne przybory dopiero będę kupować.Najbardziej spodobała mi się teczka z Następców.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń