2 sie 2016

[COVER] Agustin i Tini - Desde Cuando


3 dni temu na kanale Agustin Bernasconi dodany został cover który artysta wykonał wspólnie z Tini Stoessel. Jesteście ciekawi jak im wyszło? Zapraszam!


Już wcześniej na instagramie Agustina znaleźć można było różne zapowiedzi jak te poniżej:



Film zamieszczony przez użytkownika Agus Bernasconi (@agusbernasconi07)

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Agus Bernasconi (@agusbernasconi07)

                                   Jednak jak wyszedł im cover? Przesłuchajcie i sami oceńcie!






TEKST

Ya no duele porque al fin ya te encontré
Hoy te miro y siento mil cosas a la vez
Mira si busqué, mira si busqué
Tengo tanto que aprender
Todo lo que tengo es tu mirar

De mis recuerdos salen brisas a bordar
Las locuras que tú me quieras regalar
Y mira si busqué, mira si busqué
Tengo tanto para dar
Reconozco puertas que yo sé
Se abren solamente alguna vez
Así de poco

Desde cuando te estaré esperando
Desde cuando estoy buscando
Tu mirada en el firmamento, estás temblando
Te he buscado en un millón de auroras
Y ninguna me enamora como tú sabes
Y me he dado cuenta ahora
Puede parecer atrevimiento
Pero es puro sentimiento
Dime por favor tu nombre

Yo te llevo por las calles a correr
Vamos lejos más allá de lo que crees
Y si pregunto bien, si pregunto mal
Tengo tanto que ofrecer
Abro puertas que alguien me cerró
Y no busco más sentido a mi dolor

Mira no me vuelvas loco

Desde cuando te estaré esperando
Desde cuando estoy buscando
Tu mirada en el firmamento, va temblando
Te he buscando en un millón de auroras
Y ninguna me enamora como tú sabes
Y me he dado cuenta ahora
Puede parecer atrevimiento
Pero es puro sentimiento
Dime por favor tu nombre
No me vuelvas loco
Desde cuando te estaré esperando
Desde cuando estoy buscando
Tu mirada en el firmamento, va temblando
Te he buscando en un millón de auroras
Y ninguna me enamora
Y al final cuando te encuentro
Estabas sola

TŁUMACZENIE

Już nie boli, bo w końcu Cię odnalazłem
Dzisiaj patrzę na Ciebie i czuję tysiąc rzeczy na raz.
Spójrz, jeśli szukałem, spójrz, jeśli szukałem
Muszę się jeszcze tyle nauczyć
Wszystko co mam to Twoje spojrzenie.

Z moich wspomnień wychodził wietrzyk żeby haftować
Szaleństwa, które chcesz mi podarować
Spójrz, jeśli szukałem, spójrz, jeśli szukałem
Mam tyle do ofiarowania
Rozpoznaję drzwi, które znam
Otwierają się tylko czasami
Tak powoli

Odkąd na Ciebie czekam
Odkąd szukam
Twoje spojrzenie na sklepieniu, trzęsiesz się
Szukałem Ciebie w milionach jutrzenek
I żadna mnie nie zakochuje jak Ty.
Zdaję sobie teraz sprawę
Może to wyglądało na zuchwałość
Bo to czyste uczucie
Wypowiedz proszę Twoje imię.

Zabieram Cię na ulicę na bieganie
Idziemy dalej niż myślisz.
Jeśli pytam dobrze, jeśli pytam źle
Mam tyle do zaoferowania.
Otwieram drzwi, które ktoś mi zamknął
I nie szukam więcej sensu w moim bólu

Nie sprawiaj, żebym oszalał

Odkąd na Ciebie czekam
Odkąd szukam
Twoje spojrzenie na sklepieniu, trzęsiesz się
Szukałem Ciebie w milionach jutrzenek
I żadna mnie nie zakochuje
I w końcu, kiedy Cię znalazłem
Byłaś sama



Jak podoba Wam się ich cover? Słuchaliście go juz?

4 komentarze:

  1. Skuchalam Converu i naprawdę przypadku mi do gustu. Połączenie głosu Tini i Agustina jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowy cover . Ja nie przepadam za tini stoessel ale uwielbiam augustina . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchałam go i to jest BOMBA! Jest świetny a Tini brzmi w nim perfekcyjnie ♥ Bardzo mi się podoba ten cover

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się duet Agustina i Tini.Ten cover jest cudowny!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń