19 sie 2016

Zostań redaktorem na blogu!


Jak możecie zauważyć, pojawia się coraz mniej postów. Ja mam coraz mniej czasu, aby je pisać. Chciałabym aby blog dalej się rozwijał, zwłaszcza z tym ogromnym sukcesem, jakim jest tyle czytelników! Jesteś osobą chętną do pomocy w prowadzeniu bloga? Zapraszam do rozwinięcia.


Chcesz zostać redaktorem/pomocnikiem?

Jeśli przemyślałeś/aś to już bardzo dobrze, i nie chcesz zrezygnować, po prostu wypełnij poniższą ankietę.



Co będziesz robić jako redaktor/pomocnik?

Od osoby, której przyznam tą rolę, będę wymagać aby pisała posty raz na 2, 3 dni, zachęcała innych do czytania bloga, nieco go gdzieś reklamowała. Chcę wspólnie z tą osobą osiągnąć sukces na blogu i nawiązywać współprace. Jeśli pasuje ci taka rola i chcesz ją przejąć na dłużej to nie zwlekaj! 

3 komentarze:

  1. Ja juz swojego bliga prowadze i mam na niego dość malo czasu, dlatego do żadnego naboru się nie zglaszam. Fajnie ze chce mieć nowych redaktorow. Liczę ze kogoś znajesz. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że zgłosi się wiele osób ja niestety nie biorę udziału ponieważ blogowanie jest nie dla mnie ;) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam się, a gdzie się reklmować bez problemu mam. Możesz na mnie liczyć ;)

    OdpowiedzUsuń