8 cze 2016

Przekąski z bohaterami Disneya!


Jak przygotować przekąski z ulubionymi bohaterami? Pyszne ,,lizaczki" z owocami, czekoladowe miseczki z miodem prosto od Kubusia Puchatka? Przepisy na to wszystko znajdziecie po rozwinięciu posta! Zapraszam!



Idealne na każdą okazję - imprezę, urodziny, słodki poczęstunek z przyjaciółmi, lub gdy po prostu mamy ochotę zrobić i zjeść coś pysznego! Niżej przedstawiam filmiki z tutorialami na różne smakołyki!


Zacznijmy od wzorca Mickey, lizaki z ciasta z nadzieniem owocowym. Nie wyglądają cudownie?




Jako że jesteśmy przy Mikim, przy lizakach idealnie komponują się uszate ciastka.




Co powiecie na czekoladowe miseczki z nadzieniem i miodem od Kubusia? Są idealne dla młodszych smakoszy ;)




Przejdźmy w bardziej magiczny świat z Alicją. Jak mogą smakować metalowe ciasteczka? 




Nic bardziej się z nimi nie komponuje, jak smakowite babeczki z uroczym kotem! Kto go kojarzy?




Na koniec coś równie bardzo uroczego, a mowa tu o małych serniczkach ze 101 dalmatyńczyków!




To tyle ze smakołyków, które przygotowałam na dziś.

Podobają wam się te pomysły? Chcielibyście więcej takich postów?





3 komentarze:

  1. jakie cudowne smakołyki! Aż nabrała mnie chęć na ich zjedzenie! Bardzo podobał mi się post i mam nadzieję że wypróbuję któryś z nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekąski wydają się calkiwm fajne. Znając mnie zrobię kilka z nich. Fajnie, ze napisałaś taki post

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie urzekly uszate ciastka

    OdpowiedzUsuń