15 cze 2016

[RECENZJA] Soy Luna - Poradnik wrotkarki


W dzisiejszej recenzji przybliżę Wam książeczkę od wydawnictwa Zielona Sowa - Poradnik Wrotkarki. Jesteście ciekawi co i jak? Zapraszam!



Książka ,,Poradnik Wrotkarki" inspirowana serialem ,,Soy Luna" w Polsce została wydana już 4 maja, czyli przed premierą serialu. Ja swoją zakupiłam w Smyku za 19.99, jednak dostaniecie ją we wszystkich dobrych księgarniach, a jestem pewna, że i w internecie przez oko przeleciała mi w cenie 12zł. 


Na wstępie widnieje zachęcający do przeczytania obrazek. Zauważyłam również, że książka cechuje się niezwykłą grafiką.


Pozycja jest idealna dla wszystkich fanów Luny, którzy chcą rozpocząć przygodę z wrotkarstwem. Spośród 64 stron, znajdziemy porady o dobraniu idealnych wrotek, stroju, przygotowaniu do pierwszej jazdy, poprawnych upadkach, a na koniec także dawka ciekawostek, np. Czy wiecie, że 1902 roku w Chicago wybudowano pierwszy tor dla wrotkarzy? Dla pomysłowych fanów Luny znajdzie się na końcu miejsce na notatki. Myślę, że opis pierwszej jazdy który pozostanie w takiej książeczce może być świetnym wspomnieniem.

Dolegliwości po jeździe? Dzięki tej stronie dowiesz się, jak je rozwiązać.


Konkurs na wrotkach, mistrzostwa? Czemu nie. Obudź wyobraźnię i opisz swoje wymarzone zawody!


A na końcu możecie opisać swoje przeżycia z pierwszej jazdy, bądź dotychczasowe sukcesy.



Podoba Wam się książka? Kupicie ją, a może już ją posiadacie?





5 komentarzy:

  1. W jakim programie robiłaś wygląd?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na konkurs: https://swiatdisneya123.blogspot.com/2016/06/konkurs-wygraj-ksiazke-z-star-wars_17.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć recenzja jest krótka, bardzo ciekawie napisana. Zdjecia naprawde przypadly mi do gustu, lecz ja nie potrafie takich wykonywac. Ja na swojej poleczce książkę juz posiadam i tak samo jak ty, mogę ja wszystkim polecić

    disneybajecznyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja! Bardzo mi sie podobał post i jak przedmiot recenzji! :D Czekam na kolejne recenzje! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta recenzja jest super. Bardzo bym chciała mieć tą książkę chyba kupie ją przez Internet bo jak wspomnialas na Internecie jest tańsza

    OdpowiedzUsuń