19 cze 2016

Babeczki Minnie!


Słodkie, Disneyowskie babeczki? Czemu nie! W dzisiejszym poście przedstawię Wam serię zdjęć z robienia muffinek. Chcecie zobaczyć więcej? Zapraszam!

Jak nie trudno zauważyć, moje słodkości nie wyszły najlepiej. Jednak zaznaczę tutaj na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, aby nie popełnić tych błędów co ja.

Zestaw do zrobienia babeczek kosztuje 5.99zł, i oczywiście wybrać można również innych bohaterów, jak Violetta czy Auta. 


Najpierw wyjmijcie wszystkie składniki.


Zaczynamy od zrobienia ciasta, po prostu wrzucamy to, o czym jest napisane z tyłu opakowania po muffinkach.


Porządnie miksujemy.


Masy możecie troszkę podjeść, bo jest pyszna :D Moją propozycją jest zrobienie nadzienia z nutelli w środku, bo babeczki wychodzą o niebo lepsze. Czyli rozkładamy papilotki, nalewamy trochę masy, dodajemy nutellę, i znów zalewamy masą.


Potem pieczemy w temperaturze również podanej na opakowaniu. Czekając, aż będą gotowe, polecam obejrzeć parę odcinków serialu o którym dowiecie się tu, ale uważajcie, żeby nie przypiec babeczek!


Dobrze się upiekły? Pora zrobić krem. Do miski wysypcie odpowiedni proszek, i dodawajcie po bardzo malutkie miarki wody, za każdym razem mieszając i sprawdzając, czy już. Krem powinien być gęsty, a w moim przypadku się tak nie stało, więc lepiej mieć mniej i dolać, niż zepsuć całość.


Oczywiście wszystko dokładnie zmiksujcie.


Teraz najlepszy czas z całego robienia babeczek.. Ozdabianie! Ustawcie wszystkie babeczki, połóżcie na nie krem, posypcie perełkami jadalnymi.. i gotowe!


Próbowaliście już? Co o nich sądzicie?

























4 komentarze:

  1. Babeczki bardzo fajnie się prezentują. Narobilas mi nimi smaka. Ja sama potrafię takie piec, wiec tych nie zakupie. Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  2. O, znalazłaś z Minnie! Ja właśnie trafiłam tylko na Violettę i Księżniczki. Chciałabym spróbować tych z Minnie, Autami, Wróżkami... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczki wyszły ładnie tylko szkoda że nie udał ci się krem :P
    Ale tak to wszystko wyszło idealnie! Aż sama bym takie przyrządziła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś kupiłam tylko z Violetta bo innych niebyło

    OdpowiedzUsuń