14 cze 2016

Ostatnia szansa na udział w konkursie ,,Soy Luna"!


Pamięta ktoś konkurs który trwa od 16 maja? Tak, ten konkurs, w którym do wygrania są wrotki, na których nauczysz się jeździć z Sylwią Lipką! Dodatkowo do wygrania 4 pary wrotek i gadżety z serialu! Jesteście ciekawi co i jak? Zapraszam!

Od 16 maja, do 16 czerwca trwa konkurs na stronie UPC. Jeśli marzy się Wam wyjazd do Warszawy aby spotkać się z Sylwią Lipką i wspólnie z nią nauczyć się jeździć na wrotkach, zapraszam do udziału w konkursie, ponieważ zostały już tylko 2 dni!


Aby wziąć udział w konkursie, kliknij TU.
Główną nagrodą x1 jest nagroda warta ok. 5000zł w którą wchodzi wyżywienie, nocleg w hotelu, wynajęcie toru, spotkanie z Sylwią Lipką i ew. koszt przejazdu do Warszawy dla osób mieszkających poza nią.

Nagroda drugiego stopnia x4 to wrotki od Disneya

Nagroda trzeciego stopnia x10 to gadżety związane z serialem

Przypominam, że aby wziać udział w konkursie, trzeba być Abonamentem UPC na dzień zakończenia konkursu.

A co zrobić, aby wziąć udział?

Najpierw pobierz kolorowankę wrotek stąd. Następnie wyobraź sobie swoje wymarzone wrotki i ozdób kartkę. Zrób zdjęcie lub zeskanuj pracę i dodaj ją jako załącznik w widocznym na stronie miejscu. Następnie napisz, dlaczego to ty masz wygrać. Gotowe? Uzupełnij dane. Pamiętaj, że muszą się zgadzać z danymi klienta, do którego należy ID. Wyślij, i gotowe! 

Pamiętajcie, aby zapoznać się z regulaminem: Klik

Weźmiecie udział?


3 komentarze:

  1. Niestety nie mogłam wziac udziału w tym konkursie, ponieważ nie jestem ich abonamentem. Bardzo lubię Sysie oraz jeździć na wrotkach, a połączenie tych dwóch rzeczy jest moim marzeniem. Tak czy siak, fajnie ze poinformowałaś o tym konkursie innych czytelników, którzy z pewnością maja szanse wygrać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie brałam udziału niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wzięłam udziału ponieważ nie jestem abonamentem

    OdpowiedzUsuń