2 cze 2016

Nowa płyta Sylwii Lipki!



Już wczoraj w sklepie My Music Shop wyszła płyta Sylwii Lipki do zakupienia - ,,Szklany Sen"! Chcecie dowiedzieć się o niej więcej? Zapraszam!


W ciągu 19 lat mojego życia nagromadziłam w sobie sporo uczuć. Dokładniej, zajęło mi to 7710 dni, aby być gotową i móc przekazać Wam wszystkie emocje w 10 bardzo osobistych piosenkach, które znajdziecie na moim debiutanckim albumie.
 Zastanawiacie się czemu “Szklany sen”? Nawiązuje do ekranów naszyctelefonów i komputerów, dzięki którym przenosimy się do zupełnie innego, wirtualnego świata. Pełnego zagadek i nieścisłości, który jest zupełnie inny od rzeczywistości. Ale czy lepszy?
Chcę, żeby po przesłuchaniu mojego albumu każdy z Was uśmiechnął się do świata, uwierzył w siebie i zaczął pracować nad spełnianiem swoich marzeń.
Bo Ty masz to coś, niech się dowie o tym świat!”
To są słowa Sylwii Lipki. Na płycie znajdziemy 10 utworów:

1. Zobacz
2. Minął czas
3. Został tylko dzień
4. ChwiLOVE
5. Masz to coś
6. Szklany sen
7. Puzzle dwa
8. Shelter
9. Kilka słów
10. Zapomnieć chcę

Aby zamówić płytę musicie wejść TU
W zestawie dostaniecie również opaskę silikonową na rękę, nie mówiąc o oryginalnym autografie który będzie widniał na płycie!

Zamówicie, a może już zamówiliście płytę? Jak wam się podoba?


3 komentarze:

  1. Uwielbiam Sylwie i gdy tylko będę miała więcej pieniążków na pewno kupie jej płytę. Juz nie mogę doczekać się jak bd słuchać owych piosenek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie za bardzo przepadam za Sylwią Lipką i raczej nie mam zamiaru kupować płyty ale post świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię Sylwii Ale twoje posty bardzo

    OdpowiedzUsuń