27 cze 2016

Tsum Tsum Kingdom


Ukochane pluszaki - Tsum Tsum, które zyskały ogromną popularność.. Który fan Disneya ich nie zna? Możemy dziękować temu, że mimo masy gadżetów, pluszaków i dodatków, powstały również filmiki! Chcecie zobaczyć, jakie przygody spotkały naszych ulubieńców? Zapraszam do rozwinięcia posta!
Może wiecie, może nie - ale już długi czas cieszyć możemy się animowanymi bajkami Tsum Tsum. Jednak znane nam są już 2 odcinki w nieco innej wersji.. Wszystko dzieje się ,,realnie'', i wszystko jest żywe. Oto Tsum Tsum Kingdom!

Odcinek 1                                                                                                                                        



Odcinek 2                                                                                                                                        



Obrazki z bajek                                                                                                                                 






Jak wam się podobają? Mi osobiście bardzo przypadły do gustu!

PS Bardzo dziękuję, że aktywność się poprawiła. Mam nadzieję, że w konkursie udział wszyscy biorą uczciwie, i będą aktywni również po wygranej ;)


3 komentarze:

  1. Fajny, bardzo pomysłowy post. Oglądałam te odcinki i mimo iz są krótkie, bardzo mi się podobają. Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!
    Bardzo spodobały mi się te odcinki Tsum Tsum. Mam nadzieję że będzie ich coraz więcej bo są po prostu genialne! Fajnie też że nie są kreskówką tylko pluszaki są realne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię tsum tsum bo są takie sweet.mam nadzieję że będzie więcej filmików

    OdpowiedzUsuń