27 cze 2016

Wywiad Sylwii Lipki z Tini!


Dokładnie pięć dni temu na kanale Sylwii Lipki pojawił się wywiad z Martiną Stoessel! Wszystkie fanki bardzo go wyczekiwały, dzisiaj przedstawię Wam jego fragment w tym poście. Są tu jakieś osoby ciekawe tego? Zapraszam!


         Filmik z wywiadem                                                                                                      





Fragment wywiadu                                                                                                       


Sylwia - Jesteśmy tutaj po to, żeby porozmawiać o filmie ,,Tini". O czym to jest?
Tini - To dziwne, ta zmiana. Ludzie pytają o co chodzi. Ale ma to swoje wyjaśnienie, myślę, że trzeba to sprawdzić, aby każdy mógł to zrozumieć, ale myślę że mogę ci powiedzieć, skąd się wzięła. Violetta zakończyła swoją trasę po tym jak odbyła wiele koncertów. Tini skontaktowała się ze swoim agentem, który zapytał: Co chcesz teraz robić? Odpowiedziała: chciałabym pobyć z rodziną, spotkać się z przyjaciółmi. Ale agent na to: nie ma takiej możliwości, nagrasz płytę. Ale jak to, nie mam nawet w głowie planu, nie wiem, o czym chciałabym zaśpiewać, nie mam nic wymyślonego. Ok, ta rozmowa miała miejsce w samolocie. Kiedy Tini z niego wysiada, następuje wiele zdarzeń. [...]

Jeśli chcecie poznać dalszą część, gorąco zachęcam do obejrzenia!

Obejrzeliście, a może dopiero macie zamiar? Podoba wam się?






3 komentarze:

  1. Oglądalam ten filmik i moim zdaniem jest niesamowity. Wywiad bardzo mi sie spodobal. Tini na samym końcu powiedziała kilka slow po polsku co według mnie jest mega mile a jednocześnie, jej akcent jest mega słodki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam wywiad i bardzo mi się spodobał! Był niesamowity.
    To jak Tini mówiła po polsku było urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądałam ten wywiad na Youtube i bardzo super post

    OdpowiedzUsuń