20 cze 2016

Gdzie jest Dory? - KONKURS


Od 3 dni w kinach obejrzeć można niezwykły Disneyowski hit - ,,Gdzie jest Dory?". Z tej okazji zorganizowałam konkurs, w którym do wygrania jest zestaw właśnie z tego filmu! Są jacyś zainteresowani? Zapraszam! 


Co zrobić aby wziąć udział?

Regulamin

1. Organizatorem jak i sponsorem nagrody jest blog Disney Polska PL.
2. Konkurs będzie losowaniem.
3. Konkurs trwa od 20.06.2016r do 20.07.2016r (do godziny 23:59).
4. Do wygrania jest tylko 1 miejsce, którego nagroda obejmuje jedno jajko niespodziankę, kubek z cukierkami w środku, oraz zestaw niespodziankę.
5. Jeśli wygrany nie spełnił wszystkich warunków lub nie dostosował się do regulaminu, wylosowany zostanie kolejny zwycięzca.
6. Aby wziąć udział w konkursie, trzeba być obserwatorem bloga.
7. Nie można brać udziału jako Anonim. 
8. Jeśli w przypadku wygranej zwycięzca nie skontaktuje się ze mną w ciągu 7 dni wylosowana zostanie kolejna osoba.
9. Aby wziąć udział, musisz napisać komentarz ,,Zgłaszam się, *twój e-mail*", następnie na maila konkursdory.disneypl@gmail.com wysłać odpowiedź na pytanie ,,Która postać z ,,Gdzie jest Dory?" jest twoją ulubioną i dlaczego?" 
10. Aby zdobyć dodatkowe losy: 
Za narysowanie postaci którą opisujesz, i dodanie skanu lub zdjęcia pracy w załączniku zyskasz dodatkowe 2 losy,
Za aktywność na innych portalach DisneyPolskaPL, na czym będzie to polegać, na pewno dowiesz się, jeśli będziesz śledzić na bieżąco ;) Dodatkowy 1 los
W sumie możecie zyskać aż 4 losy.
11. Wyniki pojawią się na kanale bloga, który w przeciągu paru dni zostanie założony.
12. Pamiętajcie, że będziecie musieli podać mi adres do wysyłki, ale dane nie zostaną upublicznione.

Powodzenia!




12 komentarzy:

  1. Zglaszam się!
    Mój mail: juliagrzesiak12@wp.pl
    Fajnie, ze zorganizowalas taki konkurs. Jest świetny, tylko szkoda, że trzeba zrobic, aż tyle rzeczy aby wygrać. Mam nadzieję, ze mi sie uda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy tylko opisac ulubiona postac. Reszta jest dobrowolna, ale dodaje losy :)

      Usuń
    2. A ja chce je mieć! 💗💗💗 hih

      Usuń
    3. Kiedy moge sie spodziewac pracy? Zbieram wszystkie ;)

      Usuń
    4. Na pewno w najbliższym czasie. Jak narazie mam zepsuty komputer wiec nie mogę zrobić ściany mojego rysunki

      Usuń
  2. A co mi tam! Zgłaszam się! Pracę wyślę w czwartek, bo idę wtedy na film do kina i wybiorę swoją ulubioną postać ;) krainadisneya@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem czy taki genialny.. Mial byc latwy i uszczesliwic wygranego czytelnika :)

      Usuń
  5. Szkoda że konkurs się skończył. Jak Ty zrobisz jakiś konkurs to każdego uszczęśliwisz.

    OdpowiedzUsuń