4 cze 2016

Miki w szortach - serial animowany


Czy chcecie poznać zabawne historie z życia Mikiego? Macie ochotę na trochę humoru wspólnie z Kaczorem Donaldem, Pluto i różnymi innymi postaciami? W takim razie zapraszam do rozwinięcia posta!


W serialu występują postacie takie jak Myszka Mickey, Myszka Minnie, Kaczor Donald, Pluto.. Są to zabawne, krótkie (3 minutowe) filmiki. Aby je obejrzeć, wejdźcie w  playlistę.
Ukazały się na niej takie odcinki jak: Cuda podmorskiej głębiny, Postrach szos, Dwa swetry, Nie. 
Jeśli chcecie znaleść więcej owych odcinków, wystarczy na Youtube wpisać ,,Miki w szortach". Przykład tutaj.

Teraz aby umilić ten post, dodam niżej kilka obrazków właśnie z tej kreskówki. 







Oglądaliście już serial, a może post zachęcił Was do obejrzenia? Udzielajcie się w komentarzach!




3 komentarze:

  1. Ja już widziałam ten serial i bardzo mi przypadł d gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać ten serial. Jest on naprawdę śmieszny, dodatkowo krótko więc w wolnych chwilach go włączam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już ten serial oglądałam i bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń