11 maj 2016

Już teraz obejrzyj pierwszy odcinek Soy Luny!



Dwa dni temu na oficjalnym kanale Disney Channel (Klik) ukazał się nowy film - 22 minuty pierwszego odcinka Soy Luny po polsku! Już 16 maja o 18:00 na Disney Channel pojawi się pierwszy odcinek ,,Soy Luny", a tym czasem mogliśmy obejrzeć prawie cały już teraz! Chcecie dowiedzieć się więcej? Zapraszam!
Aby obejrzeć film z ,,pierwszym odcinkiem" kliknijcie tutaj. Tymczasem ja zapraszam was do streszczenia tych minut.

Luna jeździ na wrotkowisku w blasku świateł i tańczy, lecz spada jej naszyjnik z księżycem, który ma ją chronić. Nagle budzi się, a do pokoju wchodzi mama. Dziewczyna spóźniła się do pracy. Jadąc po drodze tuż pod miejscem pracy - wywraca się. Ambar próbuje się dodzwonić do chłopaka - Matteo, jednak ten nie odbiera telefonu. Luna opowiada Simonowi o swoim śnie. Przyłapuje ją surowa szefowa, i każe jej dostarczyć zamówienie na czas - w dokładności co do sekundy, co liczy ze stoperem. Delfina i Jazmin prowadzą video rozmowę z Ambar, jednak dziewczyna gniewa się, ponieważ jej chłopak nadal nie odbiera. Na obiedzie nastolatka buntuje się, ponieważ ma dość ,,eleganckiego" jedzenia. Składa zamówienie w fast-foodzie w którym pracuje Luna, dlatego też to Luna je dowozi. Po drodze zderza się z Matteo, który ją podrywa. Kiedy dziewczyna dojeżdża z zamówieniem przychodzi Matteo. Nie ostrożna Ambar wchodzi w Lunę, która trzyma napoje dla niej, i zostaje oblana. Wtedy podstawia nogę Lunie, która wpada do basenu. Matteo od razu skacze na ratunek. I tu film się kończy!

Nie wiem jak wy, ale ja jestem taka zła, że zatrzymali film w takim momencie! Jestem prawie pewna, że w telewizorze w tym momencie pojawi się reklama. Ja jestem zakochana w Soy Lunie już po tym wstępie. A wy? Jak wam się podoba?


3 komentarze:

  1. Ogladalam ten serial, wszystkie odcinki jakie zostały wyemitowane w Polsce i muszę przyznać iz jest naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie oglądałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po prostu szaleje za tym serialem i bardzo polubiłam jazdę na wrotkach dzisiaj będę jeździć z koleżanką

    OdpowiedzUsuń