8 gru 2016

Zmiana gwiazd Disneya!



Długo mnie nie było. Przyszłam jednak z postem powrotnym, i przygotowałam metamorfozę gwiazd Disneya! Jak zmienili się podopieczni Jessie, Violetta, czy inne gwiazdy.. które na pewno znacie, ale Was mocno zaskoczę! Zapraszam do dalszej części.

JESSIE
Pierwszymi osobami są aktorzy znanego każdemu serialu 'Jessie'. Zacząć możemy od głównej aktorki, czyli Debby Ryan. Nie trzeba za dużo opisywać, widać jej zmianę, i jak dla mnie teraz wygląda pięknie!


Reszta aktorów przedstawiona niżej




AUSTIN & ALLY 


Jeśli chodzi o Austina, widać u niego dużą, dużą zmianę. Oczywiście, jest o wiele przystojniejszy. :D


Ally również wyrosła piękniejsza, jak chyba każda tutaj gwiazda!

SHAKE IT UP 

Każdy wierny fan Disneya pamięta 'Taniec rządzi'. Jego gwiazdy wyrosły na znane modelki!



Wyglądają teraz pięknie, to trzeba przyznać.

Ostatnia niespodzianka którą przygotowałam to.. Rico. Tak, Rico z Hanny Montany!


Tak, to na prawdę on! :D Ocenić czy wyrósł na lepsze możecie ocenić sami, jednak różnica jest ogromna!


Jak podobają Wam się zmiany?








2 komentarze:

  1. Gwiady Disneya niesamowicie sie zmienily. W wiekszosci są ti zmiany na lepsze. Swietny pomysl na post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te gwiazdy zmieniły się nie do poznania! Najbardziej to aktor grający Rico! Jednak według zmienił się na gorsze... Te tatuaże i to wszystko nie wygląda za przyjemnie ale jednak to jego ciało i decyzje.

    OdpowiedzUsuń