1 lis 2016

Spotkanie z TINI - Relacja

13 października, czyli 2 tygodnie temu w Polsce zagościła każdemu dobrze znana Martina Stoessel. Spotkała się ona z fanami oraz udzieliła różnych wywiadów. W dzisiejszym poście przybliżę Wam jej pobyt w Polsce, zapraszam! 


W niemalże nocy, 12 października Tini wylądowała w Polsce. Byli fani, którzy czekali na lotnisku, jednak Martina wyszła prywatnym wyjściem. Dzień później, rano, Tini miała zaplanowany wywiad w Dzień Dobry TVN. Tam natomiast czekało mnóstwo fanów którzy ciepło powitali ją w kraju. Cały wywiad i spotkanie można obejrzeć na stronie DDTVN, klikając TUTAJ. Następnie odbyło się spotkanie dla osób który wygrały konkurs Universal Music Polska (dla niewtajemniczonych: konkurs odbył się na instagramie i polegał na wysłaniu na podany e-mail zdjęcia z albumem TINI). Miejsce spotkanie było nieznane każdemu, aby uniknąć natłoku fanów, którzy nie wygrali konkursu. Ostatecznie było to 4 piętro galerii Blue City (a dokładniej klub na tym piętrze). Było tam mnóstwo Tinistas i sporo rozmawiało razem przed spotkaniem. Wszystko było bardzo opóźnione. Kiedy wszystkich wpuszczono, była mowa o tym że nie można robić samemu zdjęć, i można wziąć tylko jeden autograf. Mimo nadmiaru osób nie byłam zadowolona z tego ograniczenia.. Na górę (do Tini) wpuszczano po 5 osób, i byłam bodajże jedną w 4 lub 5 serii osób. Wpisywaliśmy się na liste imieniem i nazwiskiem i czekaliśmy w krótkiej kolejce. Były tam również duże, darmowe plakaty promocyjne filmu Tini - Nowe życie Violetty. Razem z większością fanek rozpłakałam się w połowie czekania. Kiedy nadeszła moja kolej, przytuliłam Tini, cicho zrobiłam sobie z nią zdjęcie i słyszałam jak mówi ,,Don't cry". Potem podpisała moją płyte, powiedziałam że ją kocham, i tyle. Kiedy skończyło się spotkanie ja już wyszłam.
14 października Martina wystąpiła w Pytanie na Śniadanie (LINK). Udzieliła wywiadu dla gwiazd współpracujących z Disneyem, np Sylwii Lipki czy EmiFlesh. Odbyło się też spotkanie dla zwycięzców konkursu na zakup płyty Tini, które było jednak lepiej zorganizowane od drugiego konkursu. 










Ja znalazłam się na snapie Disney Polska, dlatego niżej przedstawiam zdjęcie które zostało na nim uwiecznione ^^ 


Jak podoba Wam się relacja? Byliście na spotkaniu?

3 komentarze:

  1. Swietny post! Gratuluje spotkania z Tini. Widze, ze jest twoja idilka i cieszysz sie ze mialas mozliwosc jej spotkania. Zazdriszecze! Ja niestety mieszkam za daleko od stolicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jechalam pociagiem, sama, z drugiego konca Polski. Ale czego sie nie robi dla idolki 😍😅❤️

      Usuń
  2. Relacja jest świetna! Bardzo mi się podba :D Niestety nie byłam na spotkaniu z Tini :(

    OdpowiedzUsuń